Workx
(re)organiseert
webinar

Gelukkig is er een vaccin tegen Covid-19 en is er hoop op betere tijden…Tegelijkertijd zien we dat veel organisaties zich helaas genoodzaakt zien om de komende periode te reorganiseren. Na een succesvol eerste Workx webinar in november verzorgen we op 11 februari a.s. graag een praktische en bondige update over deĀ ins and outs van een reorganisatie.

Info

  • Wat: Het online Workx reorganisatie webinar
  • Wanneer: donderdag 11 februari van 09.00 – 10.00 uur
  • Presentatie: Bas den Ridder en Maaike de Jong

Onderwerpen
die zeker aan
bod komen:

  • Een goede voorbereiding is het halve werk. Welke stappen moet je zetten voordat je een reorganisatie kunt doorvoeren?
  • Welke rol komt toe aan de medezeggenschap bij een voorgenomen reorganisatie?
  • Praktische tips bij de uitvoering van een reorganisatie.

Direct aanmelden

Hoewel wij vooral zin zouden hebben in een seminar bij ons op kantoor met aansluitend een borrel om met jou bij te praten, kijken wij ook met veel plezier uit naar deze online ontmoeting!

    Na jouw aanmelding zullen wij je deelname nog bevestigen.